[b]Vandaag waren bijna 60 Biesboschzwemmers in Den Bosch voor het jaarlijkse uitje naar het Sportiom. Na het zwemmen werd er heerlijk gegeten bij de grote gele M en aan de fotos te zien heeft iedereen het naar zijn/haar zin gehad.[/b]
RCT-team, met namen Kim en Marcha, namens de zwemmers nogmaals bedankt voor de leuke dag
De fotos zijn te vinden op:
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
