Opgericht op 20 mei 1968
 

Fotos Sportiom 2013

[b]Vandaag waren bijna 60 Biesboschzwemmers in Den Bosch voor het jaarlijkse uitje naar het Sportiom. Na het zwemmen werd er heerlijk gegeten bij de grote gele M en aan de fotos te zien heeft iedereen het naar zijn/haar zin gehad.[/b]

RCT-team, met namen Kim en Marcha, namens de zwemmers nogmaals bedankt voor de leuke dag

De fotos zijn te vinden op:


Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

WP Tumblr Auto Publish Powered By : XYZScripts.com