Vanaf september hebben we op de zaterdag ochtenden in Andel getraind volgens de Sterrenplan module ‘Ik sport samen met anderen’. We zijn bezig met samenwerken in en om het water.
Het is natuurlijk nog leuker om dit samen met je vriendjes en vriendinnetjes te doen. Daarom mag iedereen zaterdag 18 oktober een vriendje of vriendinnetje (met zwemdiploma) meenemen.
We hopen dat jullie allemaal iemand meenemen.
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
