De eerste wedstrijd van de KNZB Zwemcompetitie is net achter de rug en nu heeft de Koninklijke Nederlandse Zwem Bond (KNZB) de promotie- en degradatieregeling voor dit seizoen gepubliceerd.
De Biesboschzwemmers komen dit seizoen uit in de B-klasse en hiervoor geldt dat de nummers 1 en 2 van iedere B-klasse rechtstreeks promoveren aangevuld met de vier snelste volgende teams uit de samengevoegde B-klasses.
Uit iedere klasse degraderen de nummers 14 en lager, de klasse waar De Biesboschzwemmers in uitkomen bestaat uit 14 teams, naar de C-klasse aangevuld met de drie langzaamste teams uit de samengevoegde B-klasses.
De volledige regeling is te vinden op de website van de KNZB.
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
