Opgericht op 20 mei 1968
 

Weer degradatiezorgen voor BBZ?

Zojuist is de promotie-/degradatie regeling voor de competitie bekend gemaakt. De problemen die vorig jaar op het einde afgewend zijn, zullen mogelijk dit seizoen ook een rol spelen.

De KNZB heeft besloten dat uit district 5 afdeling 1 de nummers 22 en lager gaan degraderen naar de 2e afdeling. Na de eerste ronde staan we op de 25e plaats van de 26 ploegen. Het verschil met de nummer 21 is ruim 74 punten. Dit betekent dat we de andere vier wedstrijden het maximale moeten presteren en dan hopen dat de concurrenten steken laten vallen, zodat we ook in het seizoen 2007/2008 ook in de 1e afdeling uit kunnen komen.

De oproep van het bestuur, zwemcommissie en alle trainers is dan ook: zeg de competitiewedstrijden niet af! Doe je best tijdens de trainingen en in de wedstrijden! Met zn allen kunnen we het redden, dat weet ik zeker!

Voor de officieuze stand ga naar: https://www.b-b-z.nl/comp.php


Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

WP Tumblr Auto Publish Powered By : XYZScripts.com