Op zaterdag 14 april is er in AquaAltena te Andel, FAMILIEZWEMMEN.
Alle familieleden van de kinderen die op zaterdag ochtend in Andel trainen mogen dan een keer meetrainen. De voorwaarde is wel dat je minimaal een A-diploma moet hebben. Dus alle papa’s, mama’s, broertjes en zusjes ga mee op 14 april en duik lekker het water in. We hopen er een leuke ochtend van te maken.
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

FAMILIEZWEMMEN is weer een spetterend goed idee !
A.Bijlenga