Barneveld, 7 maart 2026 – Als enige ging Gert-Jan Struik naar Barneveld om daar deel te nemen aan een masterswedstrijd. Gert-Jan had zich ingeschreven op de 100m vrije slag en 50m schoolslag.
Als eerste mocht Gert-Jan het koningsnummer zwemmen en hierop liet hij een verbetering van ruim een seconde noteren. Later op de middag stond de 50m schoolslag op het programma en hierop was de verbetering minder groot, maar nog altijd een kwart seconde.
De volgende masterswedstrijd is in het Limburgse Stein of Gert-Jan hier aan de start verschijnt is op dit moment nog niet bekend. Wel zullen er zwemmers afreizen naar Limburg voor de tweede wedstrijd van de Zuidelijke Cirkel 2026.
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
