Vanmorgen hebben de jongste kinderen hun Sterrenplan diploma behaald.
Papa’s, mama’s, broertjes & zusjes mochten komen kijken wat we in dit blok geleerd hebben.
‘ Ik sport samen met anderen ‘
We hebben samen 1 slag leren zwemmen ( precies hetzelfde zwemmen of doen alsof wij één zwemmer zijn ), goed overnemen bij een estafette en een drenkeling redden met een hurksprong.
Volgende week starten we met het nieuwe blok: ‘ Ik zwemmen wedstrijden ‘
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
