Opgericht op 20 mei 1968
 
Opnieuw geen goede schoolslag Lars de Kooter

Opnieuw geen goede schoolslag Lars de Kooter

Amersfoort , 15 juni 2025 – Ook de laatste sessie van de Nederlandse Kampioenschappen lange baan 2025 (NKlb2025) viel voor Lars de Kooter van de Bi­esboschzwemmers tegen. Hij kwam niet in de buurt van zijn beste seizoentijd.

In de vijfde van tien series mocht Lars zwemmen en zijn opening was goed. Echter de 50m kon Lars zijn snelheid niet vasthouden en eindigde hij in de achterhoede.

Terugkijkend was de 50m schoolslag Lars zijn beste afstand en gaat vanaf nu de focus op het open water zwemmen met over drie weken al de Nederlandse Kampioenschappen open water zwemmen in Hoek en Sluis.


Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

WP Tumblr Auto Publish Powered By : XYZScripts.com