Opgericht op 20 mei 1968
 
‘t Bieshonk opgeknapt

‘t Bieshonk opgeknapt

Sinds de ledenvergadering eind maart van dit jaar is er op diverse zaterdagen en ook nog enkele avonden gewerkt aan ’t Bieshonk.

De rode bovenrand is geschuurd en opnieuw geverfd, net als de diverse kozijnen. De platen die aan drie zijden zitten zijn schoongemaakt en al het kitwerk is vervangen.

Aan de zwembadzijde is het hout vervangen door duurzamer materiaal waardoor het clubgebouw er weer voor enkele jaren tegen kan.

Alle vrijwilligers die meegeholpen bedankt.

 


Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)

Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.

WP Tumblr Auto Publish Powered By : XYZScripts.com