Zojuist in de promotie-degradatieregeling bekend gemaakt door de KNZB. Het is altijd afwachten wat de regels worden, omdat het per seizoen anders is. Dit jaar lijken ze niet anders te zijn dan vorig seizoen.
Vorig jaar gingen de nummers 19 en lager naar de 2e klasse. Dit jaar is dit de nummers 21 en lager. Dit betekent dat de laatste 5 ploegen degraderen.
We staan nu 18e (eigenlijk 19e als Tempo hun punten op tijd hadden ingeleverd) met een voorsprong van ongeveer 28 punten op nummer 21. Dus we zullen er tegenaan moeten, maar als iedereen alle wedstrijden zijn/haar uiterste best doen dan verwacht ik dat we ons weten te handhaven
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
