Zoals ieder jaar heeft de KNZB ook nu weer de degradatieregeling bekend gemaakt voor de competitie. Behalve de degradatie plaatsen worden ook de promotieregels bekend gemaakt.
Voor district 5 afdeling geldt dat de nummer 1 naar de landelijke competitie promoveren. De nummers 19 en lager degraderen naar de tweede afdeling. Na de eerste wedstrijd staan we op de 16e plaats, op ongeveer een minuut van de 19e plaats.
We hebben nog 4 wedstrijden te gaan om te voorkomen dat we degraderen, maar het begin is goed en het is te hopen dat het zo blijft gaan.
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
