Eind september is op de website melding gemaakt over het bestellen van een of meerdere autoshirtjes.
De shirtjes zijn vandaag binnen gekomen. Ze kosten zijn per stuk € 5,50. Je kunt je shirtje krijgen na betaling bij Dirk de Kooter.
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
