Van het RCT-team heeft de webmaster de uitnodiging gekregen voor het Sportiom-uitje.
Op zaterdag 19 februari wordt om 10.00 uur van t Bieshonk vertrokken en de verwachting is rond 18.30 uur weer thuis te zijn.
De training van 19 februari komt daardoor te vervallen.
Klik hier om de uitnodiging te downloaden.
Ontdek meer van De Biesboschzwemmers (teamBBZ)
Abonneer je om de nieuwste berichten naar je e-mail te laten verzenden.
