Geslaagden 2008
Ook dit jaar hebben weer een of meerdere leden van de Biesboschzwemmers examen gedaan. Woensdag 11 juni hebben de vmbo-leerlingen te horen gekregen of ze geslaagd zijn. Vandaag krijgen de havo/vwo-leerlingen het te horen. Marianne van Berchum kreeg te horen dat ze geslaagd is voor haar examens. Marianne heeft in …
